Πισω στη κορυφη
Share

FAQs

Προϊόντα - Παραγγελίες

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά. Η ακριβής ημερομηνία αναγράφεται στη σελίδα του προϊόντος.
  • Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά το αναζητούμε για σένα στο δίκτυο προμηθευτών μας. *Θα ενημερωθείς μέσω email εντός 5 εργάσιμων ημερών για την διαθεσιμότητά του από τον προμηθευτή, καθώς και για την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 3 απλούς τρόπους!

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο eshop.heleco.gr

2. Μέσω e-mail στο info@heleco.gr

3. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 213 038 7078
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:30 έως τις 17:30 (αστική χρέωση)

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς σου καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

• να μην έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου
• να έχεις καταχωρήσει λανθασμένο το email
• να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να δεις το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σου πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας “Οι παραγγελίες μου”

Εναλλακτικά, ρώτησέ μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σου τηλεφωνικά, στο facebook ή μέσω email στο info@heleco.gr

Αλλαγές - Επιστροφές - Ακυρώσεις

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία στα γραφεία μας προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, στα γραφεία μας εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. (Διεύθυνση απόστολής: Ομορφοκκλησιάς 36, Μαρούσι 151 22, Heleco)

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 213 038 7078
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:30 έως τις 17:30 (αστική χρέωση)

2. Μέσω e-mail στο info@heleco.gr

Τρόποι Αποστολής

Παραλαβή από το κατάστημα

Παραλαβή από το καταστημα ισχύει, για παραγγελίες που έχει γίνει παραγγελία και έχει επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Αποστολή με Courier

Η αποστολή γίνεται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών “ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ”

Για αγορές κάτω των  80,00€, Τα έξοδα αποστολής ορίζονται στα 3,00€
Για αγορές άνω των  80,00€, Τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ

Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή στο κατάστημα

Έχεις επιλέξει τα προϊόντα που επιθυμείς, τα έχεις βάλει στο καλάθι και θέλεις να τα παραλάβεις από τα γραφεία μας, πληρώνοντας με όποιον τρόπο επιθυμείς!

Πιστωτική Κάρτα / Χρεωστική Κάρτα

H πληρωμή με χρεωστική / πιστωτική κάρτα σου δίνει τη δυνατότητα να γίνει η πληρωμή με κάρτα μέσω του eshop. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας το ποσό επιστρέφεται.
Για λόγους ασφαλείας της συναλλαγής, κατά τη παραλαβή της παραγγελίας σου, θα πρέπει να έχεις μαζί σου την ταυτότητά σου.

Πληρωμή με Αντικαταβολή

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας.
Το κόστος της πληρωμής με αντικαταβολή είναι 3€ για κάθε παραγγελία

Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

EUROBANK
0026.0027.37.0201511652
GR55 0260 0270 0003 7020 1511 652
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
5013-055544-835
GR36 0172 0130 0050 1305 5544 835 
ALPHA BANK
146002002010804
GR36 0140 1460 1460 0200 2010 804 
ΕΘΝΙΚΗ
710/400042-03
GR70 0110 7100 0000 7104 0004 203

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΤΣΙΜΠΛΗΣ Σ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο info@heleco.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση ή ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 213 038 7078
Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας

Κουπόνια

Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;

Εισάγεις τον κωδικό στο πεδίο  «ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ» στο 3ο βήμα της ολοκλήρωσης παραγγελίας και πατάς το κουμπί “Εφαρμογή Κουπονιού”.

H εξαργύρωση των κουπονιών γίνεται αποκλειστικά, με την καταχώρηση ηλεκτρονικής παραγγελίας

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνετε;

213 038 7078 - (Δευτέρα - Παρασκευή) 9:30 έως 17:30